Blog

Az ügyfélriport: tartalom-csodafegyver a cégnek, amit mégis kevesen használnak

Az ügyfélriport gyakorlatilag egyesíti az esettanulmányok (use case-ek) erejét a véleményekével (testimonials), mégis csak kevés iparágban használják ki a benne rejlő lehetőségeket. Meglepő módon az egyik legjelentősebb kivétel az agrárium, ahol a legutóbbi évekig komoly hátr...

Letölthető e-book a cégednek: miért örülj, hogy 10-ből csak 1-nek jön be?

2012 környékén minden szinte csak a tartalommarketingről szólt, ekkor döntöttek úgy a nagy vállalatok is, hogy beszállnak a trendbe: saját szolgáltatásaikat értékes tartalmak segítségével viszik közelebb a vásárlókhoz. Szórakoztatnak, oktatnak, amit várhatóan az emberek vás...

Ütős kampány a termékednek? Sose rágd a vevőd szájába, mit gondoljon!

Legyen bármilyen előnye, segítse bárhogy a fejlődést, ha egy kisgyermeknél akarata ellenére erőltetünk valamit, egyre fokozódó elutasítás lesz az osztályrészünk. Tudjuk, hogy igaz, ha a saját emlékeinkre gondolunk, gyakorló szülőként pedig még inkább. Egyértelmű? Pedig ter...

Bejáratott válság & járványkezelő kommunikációs megoldások

A koronavírus-járvány év eleji hulláma teljesen átrajzolta az első negyedévet. A KSH adatai szerint egyes kereskedelmi ágak, mint a textil és ruházat kereskedelme 51%-os csökkenéssel a mélybe zuhantak, míg az élelmiszer jellegű termékek nagyjából stagnáltak, ezzel párhuzamosan ...

Tartalomgyártás – mi az és miért bízd ránk?

Ismerd meg, szeresd meg, bízz meg benne. Ezek a legfontosabb állomásai annak az időtlen utazásnak, melynek végén a vásárlás van. De hogyan is érheti el a márkád, hogy ez esetében megvalósuljon? Naná, hogy a tartalmaival! Ha most az az ellenvetésed, hogy amit kínálsz különleges, ...

Miért ne hadakozz a posztjaid alatt trollokkal?

Mindegy, hogy pusztán negatív figyelemre vágynak, vagy épp valami egyéb, régi sérelmet vezetnek le a márkádon, esetleg zavaros küldetéstudat részeként egy témát vetítenek rád és szent háborút vívnak a vállalkozásod ellen, a troll problémaforrás a közösségi oldalakon. Mert...

Te tényleg megengedheted magadnak, hogy a vásárlóid nélküled sztorizzanak a vállalkozásodról?

Mindegy, hogy szeretnéd vagy sem, az emberek történeteket fognak mesélni a vállalkozásodról. Egész egyszerűen azért, mert a történetmesélés a vérünkben van, az első barlangrajzokon megelevenedő vadászatok óta, több mint 30 ezer éve. Így értelmezzük a körülöttünk lévő v...

Egy történet, amiben a gyufa erősebbnek bizonyult az atombombánál és átalakította az egész USA gondolkodását – és talán az egész világ sorsát is

1983-ban, a hidegháború egyik legfeszültebb, legreménytelenebb időszakában járunk az Egyesült Államokban, ahol a családok folyamatosan gyakorolják a teendőket egy lehetséges atomtámadás esetére, a közvélemény pedig egyre feszültebb: van-e értelme a versengésnek, megnyerhető-e ...

20 szuper tartalomötlet éttermeknek & kávézóknak

Létezhet-e olyan étterem, kávézó, amelyik ügyes céges írások, blogposztok, Facebook és Instagram tartalmak segítségével képes egyre több elégedett új és visszatérő vendéget, ezzel növekvő bevételt szerezni? Igen, a megfelelő stratégiával, olyan írásokkal, fotókkal, vide...

Melyik hatékonyabb: a hosszú-, vagy a rövid reklámszöveg, bejegyzés?

Van egy örökzöld téma, ami újra és újra visszatér valamilyen formában: a marketing-szövegek kapcsán az ideális szöveghossz kérdése. Feszegetői általában abból indulnak ki, hogy „lassanként egyáltalán nem is olvasnak az emberek”, így valójában inkább arra kíváncsiak, h...