Blog

Tartalomgyártás – mi az és miért bízd ránk?

Ismerd meg, szeresd meg, bízz meg benne. Ezek a legfontosabb állomásai annak az időtlen utazásnak, melynek végén a vásárlás van. De hogyan is érheti el a márkád, hogy ez esetében megvalósuljon? Naná, hogy a tartalmaival! Ha most az az ellenvetésed, hogy amit kínálsz különleges, ...

Megosztás

Miért ne hadakozz a posztjaid alatt trollokkal?

Mindegy, hogy pusztán negatív figyelemre vágynak, vagy épp valami egyéb, régi sérelmet vezetnek le a márkádon, esetleg zavaros küldetéstudat részeként egy témát vetítenek rád és szent háborút vívnak a vállalkozásod ellen, a troll problémaforrás a közösségi oldalakon. Mert...

Megosztás

Te tényleg megengedheted magadnak, hogy a vásárlóid nélküled sztorizzanak a vállalkozásodról?

Mindegy, hogy szeretnéd vagy sem, az emberek történeteket fognak mesélni a vállalkozásodról. Egész egyszerűen azért, mert a történetmesélés a vérünkben van, az első barlangrajzokon megelevenedő vadászatok óta, több mint 30 ezer éve. Így értelmezzük a körülöttünk lévő v...

Megosztás

Egy történet, amiben a gyufa erősebbnek bizonyult az atombombánál és átalakította az egész USA gondolkodását – és talán az egész világ sorsát is

1983-ban, a hidegháború egyik legfeszültebb, legreménytelenebb időszakában járunk az Egyesült Államokban, ahol a családok folyamatosan gyakorolják a teendőket egy lehetséges atomtámadás esetére, a közvélemény pedig egyre feszültebb: van-e értelme a versengésnek, megnyerhető-e ...

Megosztás

20 szuper tartalomötlet éttermeknek & kávézóknak

Létezhet-e olyan étterem, kávézó, amelyik ügyes céges írások, blogposztok, Facebook és Instagram tartalmak segítségével képes egyre több elégedett új és visszatérő vendéget, ezzel növekvő bevételt szerezni? Igen, a megfelelő stratégiával, olyan írásokkal, fotókkal, vide...

Megosztás

Melyik hatékonyabb: a hosszú-, vagy a rövid reklámszöveg, bejegyzés?

Van egy örökzöld téma, ami újra és újra visszatér valamilyen formában: a marketing-szövegek kapcsán az ideális szöveghossz kérdése. Feszegetői általában abból indulnak ki, hogy „lassanként egyáltalán nem is olvasnak az emberek”, így valójában inkább arra kíváncsiak, h...

Megosztás

Írj úgy, mint egy Jedi, és menekülj meg a hatástalan reklámszövegektől néhány típushiba elkerülésével!

Szeretnéd, ha cégtulajdonosként úgy értékesíthetnél a vásárlóidnak, mint egy jedi mester, aki képes a gondolataival rávenni bárkit a cselekvésre? Van egy jó hírünk, a jó marketingszövegek pont így működnek! A hangsúly a „jón” van. Ugyanis, ha nem tudod mire is kíváncsi...

Megosztás