GY.I.K

Gyors választár,
hogy ne legyen kétség a döntésed útjában.

A legfontosabb válaszok a munkánkkal kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre. Írj, ha további segítségre lenne szükséged!

Milyen lépésekben dolgozunk veled?

  1. Minden esetben kérünk egy emailes megkeresést, hogy miről lenne szó.
  2. Felhívunk, hogy pontosítsuk az emailben szereplő információkat.
  3. Küldünk egy előzetes ajánlatot a feladatra szabva.
  4. Ha tetszik, jöhet a megbízási szerződés, és indul a munka.
  5. Nyitunk egy új projektet Trelloban, ahol látod mikor, mi történik majd.
  6. Felmérés, kikérdezés, felkészítés.
  7. Projektinterjúzunk. Telefon // Skype // személyes.
  8. Elkészítjük a munkát.
  9. Átadjuk, rendezzük az anyagiakat.

Hogyan zajlik a kapcsolattartás, szerződés?

A megbízási szerződést az előzetes ajánlat elfogadása után küldjük ki. Mivel az Ithaka Content csapatában szabadúszó profik dolgoznak össze, így a tartalomíró csapat mellett a fotóssal, grafikussal külön-külön készítünk elő megbízási szerződéseket.

Minden projekt egyetlen kijelölt kapcsolattartóhoz tartozik, a partnereinknek elég vele kommunikálni.

Írunk-e át szöveget?

Nem. A saját munkamódszereinkkel készítünk tartalmakat az elejétől, vagy nem készítünk tartalmakat.

Tőled mire lesz szükségünk?

Együttgondolkozásra és együttműködésre. A kivitelező nem helyetted csinálja a marketinget. Segít neked jól megcsinálni a marketinget. Ha nem akarsz dolgozni a saját cégedért, mi sem tudunk dolgozni a cégedért.

Különleges vagy?
Tudják meg, hogy különleges vagy!