Referencia partnerek:

OrientalDoctor tapaszcsalád
Costa Coffee Magyarország

Dátum:

2018-2019-es megjelenések.

Oszd meg!

PR cikkek

Egy pozitív médiamegjelenés ereje hatalmas. Már ha az újságíró úgy dönt, leközli az anyagot, ami nem mellékeseken képes megtalálni a közös nyelvet az olvasójával. Az epikus tartalmak, amiket nagyon-nagyon szeretünk itt az Ithaka Contentél, képesek mindkét trükkre. Egyedi szemszögből, izgalmasan mutatják be a történetet. Ennek hála a portál szívesen hozza le, mert az olvasó örömmel kattint rá. Ehhez a kulcs, hogy a sorainkban veterán újságíró, szerkesztő is dolgozik, így a másik fél szemüvegén át is látjuk, mire van szükség (címadás, tagolás, források, linkek, illusztráció stb.).

▪ Az évek során meséltünk már például kimondottan női magazinokba szánt anyagként új szomjoltó termékekről a nyári forróságban.

▪ Írtunk sajtóközleményt új kávéház megnyitásáról.

▪ Megannyi hasznos cikké formálva mutattunk be orvostechnikai eszközöket.

▪Vagy épp bemutattuk a portugál krémest a nagyközönségnek, amit akkor próbálhattak ki először hazai gyártótól az üzletekben.

Azt szeretnéd, hogy a márkád tucat helyett legendássá váljon? Mi tudjuk, hogyan mesélj róla emlékezetes tartalmakkal, szerethetően, a megfelelő embereknek!

Epikus tartalmak, epikus márkáknak! Ithaka Content

Néhány PR cikk, ahol beleolvashatsz a stílusunkba!

A Costa magyar láncának a kampányindításokhoz kapcsolódóan többször írtunk már PR cikkeket a termékekről a Femina.hu vagy épp a Dívány.hu felületére, ezek közül a 2019. évindító cikk.

Egy természetes hatóanyagú tapaszcsalád téli megfázásokra ideális darabjairól írtunk PR cikket. Tippek, trükkök, otthoni praktikák cikk formájában.

Ismét egy tippek-trükkök anyagon keresztül mutattuk be megbízónk természetes hatóanyagokkal működő tapaszait.

A kávézólánc tavaszköszöntő kínálatát mutattuk be egy cikk erejéig, ahol összekötöttük a szezonális megújulást az újdonságokkal, amelyekbe ehető virágszirmok vittek csavart. Az anyag a Costa magazinja mellett a honlapjukon is megjelent.