Referencia partnerek:

OrientalDoctor tapaszcsalád
Gali Renáta sminkes
Üzletkép üzleti fotózás
Kockabarátok kiállítói közösség

Dátum:

Folyamatos megbízás havi rendszerességgel // 2018-as megbízások

Oszd meg!

Céges blogok

Bár mindenhol azt olvashatod, hogyan ragadd meg az érdeklődők figyelmét, nem ez a legnehezebb feladat. Hanem ezt követően elnyerni a bizalmukat. Az internet ugyanis telis-tele van kamu, átverős weboldalakkal, a veszélyek elkerülése pedig egy ősi, erős ösztön, ami máig velünk él. Ezeknek a félelmeknek az eloszlatására ideális eszköz a céges blog. A jól megírt bejegyzések ugyanis képesek egy mágikus trükkre: úgy mesélnek a szaktudásodról, a márkád erősségeiről, hogy aki olvassa, úgy érzi, nem te vagy a főszereplő, hanem az ő vágyai, félelmei. Az együttérzés nagyköveteként elmeséled, az egyiket miként érheti el, míg a másikat – riogatás nélkül – hogyan kerülheti el. Természetesen a kulcs minden történetben az lesz, amit kínálsz.

A te területeden nincs miről sztorizni?

Ilyen nem eshet meg. Aki veled találkozik, annak te leszel a sztori. Ugyanis az emberi elme eredendően úgy van kódolva, hogy történetek segítségével ad értelmet a körülötte lévő világnak. Jobb, ha te választod ki milyen értékek, témák mentén tegyék ezt a vásárlóid. Így biztosan az az üzenet társul hozzád, amit célul tűztél ki.

Mi az Ithaka Contentnél ilyen bejegyzéseken dolgozunk a partnereinknek.

Azt szeretnéd, hogy a márkád tucat helyett legendássá váljon? Mi tudjuk, hogyan mesélj róla emlékezetes tartalmakkal, szerethetően, a megfelelő embereknek!

Epikus tartalmak, epikus márkáknak! Ithaka Content

Néhány blog, ahol beleolvashatsz a stílusunkba!

Érthetően, érdekesen, hasznosan egy közösségi médiában általában nehéz témában: gyógyszerek // orvoslás. A visszajelzések szerint orvosok / betegek egyaránt szeretik olvasni.

Sminkes énmárka, ahol az oktató / hasznos tartalmak jelentik az egyik tartópillérét a marketingstratégiának.

2018 februárjáig írtuk az Üzletkép blogját, ahol a portfólió bemutatása mellett a szakértői karakter építéséhez, tartalommarketing célok eléréséhez írtunk anyagokat.

2018 augusztusáig írtuk a Kockabarátok blogját. A LEGO-s kiállítói közösség számára az aktuális tárlatokról, nyári táborokról, egyéb szolgáltatásokról írtunk, gyerekeknek, szülőknek és cégeknek, sajtónak egyaránt befogadhatóan.