Referencia partnerek:
LogiNet Systems Kft.
OrientalDoctor tapaszcsalád
Costa Coffee Magyarország
Dátum:
2019
2020
Oszd meg!
PR cikkek
Egy pozitív médiamegjelenés ereje hatalmas. Már ha az újságíró úgy dönt, leközli az anyagot, ami nem mellékeseken képes megtalálni a közös nyelvet az olvasójával. Az epikus tartalmak, amiket nagyon-nagyon szeretünk itt az Ithaka Contentél, képesek mindkét trükkre. Egyedi szemszögből, izgalmasan mutatják be a történetet. Ennek hála a portál szívesen hozza le, mert az olvasó örömmel kattint rá. Ehhez a kulcs, hogy a sorainkban veterán újságíró, szerkesztő is dolgozik, így a másik fél szemüvegén át is látjuk, mire van szükség (címadás, tagolás, források, linkek, illusztráció stb.).
▪ Számtalan megjelenést írtunk nagy mezőgazdasági gépmárkák hazai márkakereskedőinek, meghatározó mezőgazdasági integrátor cégnek – Agrotec Magyarország Kft. New Holland gépek // Agri CS – Case IH gépek // IKR Agrár Kft. inputanyagok, precíziós mezőgazdasági megoldások
▪ Egy hosszabb együttműködés keretén sok cikket készítettünk e-kereskedelmi témákban a webáruházi és mobil webáruházi szoftverfejlesztéseken dolgozó LogiNetnet. A B2B témákban meghatározó magyar nagyvállalatokkal interjúztunk.
▪ Az évek során meséltünk már például kimondottan női magazinokba szánt anyagként új szomjoltó termékekről a nyári forróságban.
▪ Írtunk sajtóközleményt új kávéház megnyitásáról.
▪ Megannyi hasznos cikké formálva mutattunk be orvostechnikai eszközöket.
▪Vagy épp bemutattuk a portugál krémest a nagyközönségnek, amit akkor próbálhattak ki először hazai gyártótól az üzletekben.
Azt szeretnéd, hogy a márkád tucat helyett legendássá váljon? Mi tudjuk, hogyan mesélj róla emlékezetes tartalmakkal, szerethetően, a megfelelő embereknek!
Epikus tartalmak, epikus márkáknak! Ithaka Content
Néhány PR cikk, ahol beleolvashatsz a stílusunkba!
A New Holland gépeket forgalmazó Agrotec Magyarország Kft.-nek készítettünk egy hasznos, aratás előtti gépfelkészítő írást az Agroinform.hu-ra. A cél: a tájékoztatással a szervizszolgálat tehermentesítése a szezon alatt, a szolgáltatások szinvonalának kiemelése, edukálás.
A New Holland magyar márkakereskedőjének készítettünk cikket a New Holland Braud szériás szőlőkombájnokról. Mindezt egy gazdariport keretében valós tapasztalatokra építve a hitelesség növeléséhez.
A koronavírus-járvány teljesen átrendezte a kiskereskedelmet. Hagyományos területek forgalma csökkent a nullára, miközben az e-kereskedelem forradalmi felfutást élt át. De mi a helyzet a B2B szektorban? Meghatározó nagyvállalatok szakértőit kérdeztük a LogiNetnek készített cikkhez.
Egy érdekes, edukációs anyagot írtunk a LogiNet részére a webáruházak konverziógyilkos hibáiról, valamint arról, miként kerülhetjük el ezeket.
Ismét egy tippek-trükkök anyagon keresztül mutattuk be megbízónk természetes hatóanyagokkal működő tapaszait.
A Costa magyar láncának a kampányindításokhoz kapcsolódóan többször írtunk már PR cikkeket a termékekről a Femina.hu vagy épp a Dívány.hu felületére, ezek közül a 2019. évindító cikk.